Free Black Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com
best blogger tipsGet snow effect
Ku Impikan KeredhaanNYA .. Assalamualaikum .. Selamat datang ke ruangan luahan hati yang benar-benar mengharapkan keredhaan ILAHI. Moga dipermudahkan oleh-NYA (:































































Saturday 24 December 2011

Bakal pembimbingku dlm menuju redhaNYA

Wahai zaujku,
aku mengerti kau sedang menungguku,
aku mengerti kau merinduiku,
Namun segalanya kau tundukkan kerna kau kau tidak kenal siapa aku..
Aku tahu kau sedang berjuang,
kau sedang lelah berdakwah,
kesini dengan pelbagai program,
sehingga kadang kala kau merasa lemah..
Namun sabarlah,
aku menunggumu,
aku juga sedang letih seperti kamu,
kerana setianya padamu,
kerana perasaanku telah aku simpan untukmm..
Zaujku,
persiapkanlah dirimu kerana ilmu,
kerna,
aku mendambakan seorang zauj yg mampu mendidikku & zuriat-zuriat kita nanti,
bukan paras rupa,
semata-mata..
Didiklah aku agar sentiasa tegar dalam mujahadahmu.. 

2 comments:

  1. Salam Ukhti ..,
    Wah !!! TERBAIKKK La Cerpen Ini ...
    Moga Ukhti, Istiqhomah Dalam Penulisan Ini ...
    Mohon Minum KOPI Yea Ukhti ...
    Untuk Di Makan PASTAnya Di Dalam Diary Ingatan Ana ... (^_^)

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam , silakan .. doakan ana ye supaya istiqamah dlm menulis ni (;

    ReplyDelete