Free Black Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com
best blogger tipsGet snow effect
Ku Impikan KeredhaanNYA .. Assalamualaikum .. Selamat datang ke ruangan luahan hati yang benar-benar mengharapkan keredhaan ILAHI. Moga dipermudahkan oleh-NYA (:































































Wednesday 14 December 2011

Perjalanan Dalam Menuju RedhaNYA.

Mula melihat alam ciptaanNYA ini pd penghulu segala hari pd 27.6.97 tepat pd jam 08.05pm .. pemberian yg cukup indah & bermakna dariNYA utk usrati yg amat aku sayangi ini .. nama yg telah dipilih & ditetapkan utk diri ini ' NORFADZILLAH ' yg bermksd ' cahaya kemulianan ' ku harap diri ini juga akan memberi kemuliaan kpd keluargaku , sahabat2ku & orang yg sekeliling dgnku .. dilahirkan dlm keluarga yg sederhana membuatkan aku sedar akan tanggungjawab , aku utk membuat satu perubahan & memberi sinar harapan terhadap usrati yg amat aku cintai ini & membawa mereka kesyurga yg abadi .. insyaAllah .. setiap manusia yg dilahirkan didunia ini , ada tanggungjawab & amanah yg harus dipikul .. ku ingin diri ini menjadi HAMBA yg hanya mengabdikan dirinya kpd PENCIPTANYA , ku damba diri ini menjadi DA'IE yg sabar menghadapi seala dugaan & sabar menghadapi karenah manusia yg BENCI AKAN KEBAIKAN tetapi SUKA AKAN KEBURUKAN , semoga aku menjadi seorg KHALIFAH yg sentiasa menjalankan segala ketaatan dgn penuh cekal & tabah diatas muka bumi ini .. ku harap diri ini menjadi anak yg soleha yg telah bnyk berjasa & berkorban utkku , diri yg sentiasa istiqamah menjalankan segala perintaNYA & meninggalkan segala laranganNYA .. Maafkan saya jika kata-kata saya kurang enak dibaca oleh anda semua , ini merupakan tulisan pertama saya dimuka  blog ini .. yang baik & indaH itu semua dariNYA

, yg buruk & hina dari kelemahan saya sendiri .. Assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment